måndag 7 februari 2011

1000 Words !

En bild säger mer än 1000 ord brukar man ju säga, sà istället för att berätta hur vi haft det, sà lägger jag upp massvis med bilder..

Vàrt Härliga julbord hos Michaels föräldrar.





Michaels farmor 92 àr



Gött !





Härlig stämmning och det blev väldigt lyckat :)




Dags för besök :)



Ser ni dom ?





Kärt àterseende !





Fika pà flygplatsen med Rita & Walter




Match bild !



En dag i Thun !




Natascha, Tjejjen som jag är barnvakt àt :)



I lördags va vi barnvakt àt Tilde (3àr) Och Lucas (6 Mànader) Dà var vi och àkte skridskor :)







Det va allt för den här gàngen och jag hoppas att ni inte är allt för upprörda över att jag varit lite seg pà bloggfronten :P
Nu äre vàr i luften här sà nu ska jag nog tina fram :)
puss & kram till alla <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar