måndag 14 februari 2011

Valentines day !

Jag skickar massa kärlek till alla som jag älskar idag <3
Mamma å Pappa <3
Mattias <3
Magnus och Linda, Nova och Leo <3
Maria & Antonio <3
Ann-Kristin & Rolf <3
Farmor<3
Ann-Louise & Peder, Johan & Malin och såklart Evelina <3
Mormor & Anders <3
Såklart alla mina vänner ! <3

Sist men absolut inte minst, mitt allt ! Du bist meine liebling <3


Tänkte åxå skicka lite kärlek till vår nya bil, som jag fullständigt avgudar nu, den är egentligen inte ny, men i jämförelse med Opel Agilan så känns den väldigt lyxig :)






Såhär dukar jag idag ... köpte två lotter till Michael, även en lyckosten med nyckelpiga på, (känner nu när jag skriver det att det är förmodligen ganska stor töntvarning på det, men han behöver den nu när slutspelet drar igång)






Hoppas ni får en härlig alla hjärtans dag <3

2 kommentarer:

  1. Här kommer alla hjärtans-kramar tillbaka!!! Skoj att du är igång igen med bloggen. Det är så fantastiskt kul att få höra hur ni har det och inte minst att få se lite bilder... Vi håller tummar och tår att det går bra för Michael under slutspelet. Sköt om er och skriv snart igen ;-)
    PS! Idag på morgonen hade vi -32grader...hoppas det är lite mildare hos er...

    SvaraRadera
  2. Hej!
    TAck för igar, var super trevligt.
    Glömde dock säga att jag tycker det är dags att du uppdaterar din blogg ;)
    Kram

    SvaraRadera