fredag 8 juli 2011

Hej Hej halvàr senare !

Jag har hamnat i ngt sorts dilemma, där jag haft mkt andra saker, och har inte skött bloggen speciellt bra ! Ska ta tag i det nu !
saknar er när ni är borta, önskar bara att fler kommenterade !

har flyttat i nu i dagarna.. sä ska lägga upp bilder pà fina lägenheten.

just nu är jag bara lite deppig, ska tillbringa helgen ensam, michael är i Arosa, pà en innebandy cup och jag har inget att göra, tänkte försöka mig till Zürich i morrn för att shoppa lite....

Pà Tisdag kommer umeà... dà ska vi mysa som aldrig förr.

GLAD SOMMAR ALLIHOPA !!!

5 kommentarer:

  1. Hej!
    Va kul att du börjat skriva igen!
    Umea pa tisdag, ah,va trevligt.
    Du skulle ha spelat med oss, far hänga med nästa ar!!!
    Hört na mer om jobb?
    Far se till att ses snart igen!
    Kram fran Cissi

    SvaraRadera
  2. Jihoo, äntligen lite aktivitet på bloggen ;-)
    Längtar efter att få se lite bilder!! Å en karta på var ni bor nu :-) Här har det dragit in betydligt svalare luft och jag passar på att rensa... otroligt vad skräp man samlar på sig...tur jag har mamma till hjälp!!
    Sköt om er! Kramar/ Maria

    SvaraRadera
  3. Jag glömde ju skriva att det var en jättefin bild på er två!!!

    SvaraRadera
  4. Kul att ha dig tillbaka på bloggen! Hoppas det blir lite fler inlägg än bara en gång i halvåret.. :) Men jag vet att du försöker! Hoppas du mår fint o ni hade skoj på bröllopet igår. Får se till att ses snart, kram kram

    SvaraRadera
  5. jaaaaaaaa!!!

    Bra underbara <3

    //Clara

    SvaraRadera