onsdag 15 december 2010

Dedicated to vännäs !

Nu har jag just raderat ett väldigt långt inlägg om min dag idag, men det är ett väldigt komplicerat inlägg, mkt detaljer... och jag hade nämligen tänkt att dedikera (stavas det så?) det här inlägget till Maria & Antonio, som inte bara har skickat mail om vad dom skulle vilja se för kort utan dessutom har skickat ett väldigt fint och uppskattat julkort :)

så här kommer det några bilder hitills, ska ta kort på utsidan mer, och sovrum å datarum åxå, men just nu har michael inte städat upp efter vm packningen :) så det kortet skulle inte ha blivit så snyggt :) men jag lovar att fixa det !


lite av köket





vardagsrum, är väldigt litet !





Fina huset, vi bor i mitten :)






Min tavla, som jag gillar väldigt mycket!






Vårt fin fina julkort !




Ps. har fixat så att alla kan kommentera nu, så kör hårt :) ds.

1 kommentar:

  1. Åh, vad gulligt av dig, det tackar vi för!! Superskoj att få en bild av hur ni bor, mysigt med julgardiner och otroligt vacker tavla!

    Tack för att du fixat kommentarfunktionen, så att vi också kan va me´

    Kramar Maria och Antonio

    SvaraRadera