torsdag 9 december 2010

Pictures from the present

Jag har varit frånvarande ett tag, dels för att jag är så less på vår dator och problemen med att logga in här på bloggen, men också för att VM är igång, och det tar upp mycket tid :)

Men jag har också blivit förkyld, trodde jag skulle klara mig, men ack så fel jag hade ! Ska däremot trotsa sjukan och jobba i morgon. sen blire innebandy hela helgen.

Nu bju jag på massa kort som jag tog idag, för jag har ännu inte fått några kommentarer om vad ni vill se, så jag fotade lite enligt mina egna önskemål :)


Emme



Galen fontänkvinna



En annan flod (kan inte namnet)



Kul målning



Ja, tågräls, men det syns kanske :)



Ich habe lieb für dich <3


Hoppas ni gillar dom !

Stor kram till alla <3

1 kommentar:

  1. Kul att se hur det ser ut i Schweiz. Fota på:).
    Det måste vara jobbigt att vara utan M så pass länge. Men jag har ett tips på ett bildredigerings program som heter photoScape. Då kan du döda lite tid med att fixa kort. Ha det bäst. Kram

    SvaraRadera