söndag 28 november 2010

i´ve been a good girl

Igår va en helt fantastisk dag ! Fick för första gången känna hur det känns att bli helt å hållet överväldigad över en present, började skaka, började grina, och blev helt studsig (om ni kan föreställa er det)
Ni som inte har hängt med hade vi lilla julafton igår, efterssom jag åker hem (ja jag har 2 hem i mitt hjärta) i morgon !
vi duschade, pysslade hemma, spelade lite wii, och åt ett efterlängtat julbord :)
Efter det började det klia i fingrarna att öppna lite paket... Fick en massa fina saker, sängkläder, handdukar, morgonrock, spel, värmekudde, ahh en massa fint !
När allt papper ligger i högar på golvet, säger pappa. men har vi inte glömt ett paket Ing-marie ? JOOO säger hon, men jag tror att elin är sugen på att leka lite, så skattjakten börjar nu, jag söker inte så länge efterssom jag har lite av ett sjätte sinne, när det gäller presenter ! hittar ett tungt fyrkantigt paket. inget rim ! men jag sliter upp det och ser sony camera skrivet på sidan.. å jag skriker (och lägger händerna för ansiktet samtidigt) NÄÄÄÄÄÄÄÄÄ SHIT SHIT SHIT HAR NI KÖPT EN KAMERA ?!?!!! tårarna kommer å jag kan knappt packa ut min fina kamera pga av skakiga händer !

Iaf har jag dom allra bästa å finaste föräldrarna och jag vet inte vad jag skulle göra utan dom !

Livet från en annan vinkel nu, och nu jäklar blir det foton !

Söndag sol i Umeå, 28/11 2010




Ikväll blir det packning och tvättning, och i morgon bitti bär det av mot alpland igen!
Tror att det blir blogg redan på måndagskvällen om allt går bra :)

Grattis min bejjb till en bra match igår å extra stort grattis till Ditt mål ! hoppas det blir favorit i repris ikväll <3

puss å kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar