tisdag 30 november 2010

Christmas spirit

Resan hem gick ganska smärtfri, förutom några förseningar både på Arlanda, och i Amsterdam, kom hem ganska sent igår och va trött, fast uppe i varv (om ni förstår)

Vaknade i morse och började direkt med att julpynta lite, känns ganska trist utan julstämmning i vår lägenhet, så det va tvunget att fixas idag :) blev fint (jag tar kort sen med min snygga kamera)
Drog iväg på Otto´s och sen till Coop Bygg för diverse inköp.

På vägen dit så la jag märke till att det va väldigt fint längst emme, så jag planerade in en liten promenad dit sen för lite kort.

ja jag lägger bara upp korten så ni får se, om ni har några önskemål på vad jag ska fotografera, skriv in det, så fixar jag det :)

Emme




Springstigen där jag brukar försöka jobba





Tog ut pengar vid coop, å fick se den här busken, crazy !




Imorgon blir det michael mys <3
puss å kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar