söndag 14 november 2010

sunday sunshine

Söndagsmys i soffan och spa kväll ! Det är min söndag i bilder.... Lördagar är förstås min favorit dag, men söndagar kommer som tajjt 2:a !
Speciellt en söndag som denna, vaknade utan klocka och låg kvar en liten stund bara för att njuta av duntäckets skydd mot den kalla luften utanför!
Jag gjorde en bra match frukost åt michael och vi åt framför teven, teenage style :)
Vi tog en promenad längst Emme (floden som flyter längst Derendingen), vi satte oss ner å passade på att sola lite :)

Nu har jag michaels match på datorn å sitter med hårinpackning i håret å ansikts mask i fejset !

Åh som extra njutning vet jag att jag är ledig tills på onsdag och jag har massa roliga planer i veckan :)

Ska gå på jakt efter lite inslagspapper till jul i morgon och kanske söka efter ljus å piff till min advents stake :)

Ska lägga ut ett kort i morgon, så stay tuned :)

puss å kram till alla mina kära i vinterland Umeå & Luleå <3

1 kommentar:

  1. Inte blir jag avis inte... Spa i lugn och ro och sovmorgon tillsammans..Jo passa på medans du /ni kan ;). Kram

    SvaraRadera